channels4_profile-removebg-preview

Občianskeho združenia Klub VON ako oddielu Klubu Slovenských Turistov (KST), so sídlom Píniová 14370/25, 821 07 Bratislava, IČO: 55928790, registrovaného Ministerstvom vnútra SR pod
registračným číslom spisu: VVS/1-900/90-68485 (ďalej len „Prevádzkovateľ“) pre objednávanie
členstva v klube VON ako služby ponúkanej Prevádzkovateľom (ďalej len „Členstvo alebo Členstvo VON“)
prostredníctvom webovej stránky klub-von.sk


1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sú platné pre objednávanie
Členstva VON prostredníctvom webovej stránky klub-von.sk (ďalej len
„Webová stránka“).
1.2 Členom sa na účely VOP rozumie fyzická osoba, ktorá si u Prevádzkovateľa objednala
Členstvo VON prostredníctvom Webovej stránky.
1.3 Úplný obsah záväzkového vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Členom je tvorený
uzatvorenou zmluvou medzi Prevádzkovateľom a Členom v súlade s článkom 3 VOP (ďalej
len „Zmluva“) a týmito VOP.
1.4 Tieto VOP boli vypracované najmä v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z.z.
Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“),
zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb
na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov (ďalej len „Zákon o predaji na diaľku“), zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady 372/1990 Zb. o priestupkoch v
znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z.z. elektronickom obchode a o zmene a
doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany
spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v
znení neskorších predpisov a zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.5 Kontrolu dodržiavania právnych predpisov na ochranu spotrebiteľa uskutočňuje Slovenská
obchodná inšpekcia. Príslušným kontrolným orgánom pre Bratislavský kraj je Inšpektorát
SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, Odbor výkonu
dozoru.


2. Členstvo v klube VON
2.1 V rámci podstránky Webovej stránky sú bližšie špecifikované výhody spojené s 
Členstvom VON, podmienky poskytovania týchto výhod, výška ročných členských poplatkov
spojených s Členstvom VON (ďalej len „Členský poplatok“) a iné dôležité informácie
týkajúce sa Členstva v klube VON.
2.2 Člen berie na vedomie, že v rámci Členstva VON je zahrnuté aj celoročné cestovné
poistenie poskytované zo strany Union poisťovňa, a. s. (ďalej len „Poisťovňa“) ako
zmluvného partnera Klubu slovenských turistov (ďalej len „Poistenie“), ktorého podmienky
sa riadia hromadnou poistnou zmluvou uzatvorenou medzi poisťovňou a Klubom
slovenských turistov (ďalej len „Poistná zmluva“). Poistná zmluva upravuje predmet
Poistenia, rozsah Poistenia a výšku poistného krytia, územnú platnosť Poistenia a ďalšie
podmienky Poistenia. Celé znenie Poistnej zmluvy je zverejnené na Webovej stránke.
Prevádzkovateľ výslovne odporúča Členom oboznámiť sa so znením Poistnej Zmluvy pred
2/5
objednaním Členstva v klube VON.


3. PRIJÍMANIE OBJEDNÁVOK
3.1 Člen realizuje objednávku Členstva v klube VON (ďalej len „Objednávka“) výlučne na
základe elektronického formulára Objednávky (ďalej len ako „Formulár“) uvedeného na
Webovej stránke. K vyplneniu Formulára možno pristúpiť až po registrácii na Webovej
stránke. Člen je povinný vyplniť všetky údaje potrebné k zriadeniu Členstva v klubeVON.
3.2 Člen môže Objednávku odoslať až potom, čo na Webovej stránke vyjadrí svoj súhlas so
znením VOP.


4. ČLENSKÝ POPLATOK A PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1 Člen je v rámci Objednávky povinný zvoliť si spôsob úhrady Členského poplatku
a bezodkladne po odoslaní Objednávky uhradiť Členský poplatok Prevádzkovateľovi.
Členský poplatok sa považuje za uhradený momentom pripísania platby na účet
Prevádzkovateľa. Zmluva je uzatvorená dňom úhrady Členského poplatku.
4.2 Člen môže Členský poplatok zaplatiť platbou cez platobnú bránu GP, umožňujúcu online
platby prostredníctvom platobných kariet alebo iným spôsobom zobrazeným na Webovej
stránke.
4.3 V prípade zvolenia automatického platenia Členského poplatku (ak to zvolený systém
platenia umožňuje), Člen súhlasí s automatickým platením Členského poplatku bez potreby
osobitnej autorizácie platby zo strany držiteľa platobnej karty a pod. Spôsob platby s
automatickým platením Členského poplatku sa stanovuje na dobu neurčitú, s tým, že Člen
ho môže kedykoľvek zmeniť prípadne zrušiť v rámci funkcionalít svojho zákazníckeho účtu
v systéme. Frekvencia automatického platenia Členských poplatkov bude korešpondovať s
predplateným obdobím v súlade s aktuálnym cenníkom Prevádzkovateľa s tým, že
Prevádzkovateľ môže v záujme plynulého poskytovania Členstva platbu
zúčtovať maximálne 30 pracovných dní pred ukončením predchádzajúceho obdobia
Členstva v klube VON. Člen zároveň berie na vedomie, že číslo platobnej karty
Prevádzkovateľ nebude uchovávať. V prípade zvolenia automatického platenia Členského
poplatku tiež Člen výslovne súhlasí s automatickým obnovovaním poskytovania služieb
vždy na predplatené obdobie za poplatok stanovený Prevádzkovateľom v čase obnovenia.

 

5. REKLAMÁCIE
5.1 Ak Člen nemôže z dôvodov na strane Prevádzkovateľa čerpať výhody Členstva  klube VON,
má Člen právo uplatniť písomnú reklamáciu u Prevádzkovateľa.
5.2 Reklamáciu Členstva u Prevádzkovateľa je možné vykonať poštou zaslaním
písomnej informácie na emailovú adresu info@klub-von.sk. Pri uplatnení reklamácie je Člen povinný:
5.2.1 oznámiť Prevádzkovateľovi kontaktné údaje (telefónne číslo, emailová adresa) pre
účely reklamačného konania;
5.2.2 popísať dôvody, pre ktoré je Členstvo v klube VON
predkladané na reklamáciu.
5.3 Reklamácia sa považuje za uplatnenú splnením poslednej z povinností podľa bodu 5.2
3/5
VOP.
5.4 Prevádzkovateľ vydá Členovi potvrdenie o uplatnení reklamácie do piatich dní po splnení
poslednej z povinností podľa bodu 5.2 VOP a to zaslaním na emailovú adresu Člena
uvedenú Členom pri uplatnení reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie.
5.5 Prevádzkovateľ vydá Členovi doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Prevádzkovateľ zašle doklad o vybavení reklamácie Členovi na
emailovú adresu Člena uvedenú Členom pri uplatnení reklamácie.
5.6 Reklamácia sa považuje za opodstatnenú, ak Člen z dôvodov, ktoré nie sú na strane Člena
nebude môcť objektívne využívať niektorú zo služieb zahnutých v Členstve v klube VON.
5.7 V prípade, ak je reklamácia Člena opodstatnená, Prevádzkovateľ poskytne Členovi zľavu
formou predĺženia Členstva v klube VON o dobu, počas ktorej Člen nemohol využívať
niektorú zo služieb zahnutých v Členstve.


6. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
6.1 Na základe zmluvného vzťahu medzi Členom a Prevádzkovateľom je Člen po dobu, po
ktorú má riadne zaplatený Členský poplatok oprávnený využívať služby a výhody spojené
s Členstvom v klube VON.
6.2 Člen je povinný dodržiavať podmienky Členstva klubu VON vrátane podmienok
jednotlivých služieb zahrnutých v Členstve.
6.3 Prevádzkovateľ nezodpovedá za spôsob využívania Členstva zo strany Člena.


7. TRVANIE ČLENSTVA A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
7.1 Člen berie na vedomie, že platnosť Členstva v klube VON je maximálne jeden rok a to od
01.04 roka, v ktorom je Členstvo v klube VON objednané do 31.03 nasledujúceho roka.
V prípade, že si Člen objedná Členstvo v klube VON po dátume 01.04, nemá nárok na
proporcionálne zníženie Členských poplatkov. Pred uplynutím platnosti 
Členstva v klube VON Prevádzkovateľ Člena kontaktuje za účelom poskytnutia možnosti predĺženia
Členstva o ďalší rok. V prípade, že Člen Členstvo nepredĺži,
Členstvo zaniká uplynutím jeho platnosti. Zmluva a teda aj Členstvo v klube VON
sa automaticky predlžuje o ďalšie obdobie, v prípade zvolenia automatického platenia
Členských poplatkov.
7.2 Zmluvu môže písomne vypovedať ktorákoľvek strana Zmluvy z akéhokoľvek dôvodu alebo
bez udania dôvodu. Člen môže vypovedať Zmluvu ku koncu príslušného fakturačného
obdobia doručením písomnej výpovede Prevádzkovateľovi na adresu jeho sídla, poštou
alebo e-mailom najneskôr 40 pracovných dní pred uplynutím fakturačného obdobia. Zmluva
zaniká posledným dňom príslušného fakturačného obdobia.
7.3 Členstvo v klube VON zaniká aj zrušením tohto Členstva zo strany Prevádzkovateľa a
to tretím dňom po odoslaní oznámenia (poštou) a to na poslednú Prevádzkovateľovi známu
adresu Člena. Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť Členovi Členstvo iba z nižšie
uvedených dôvodov:
(i) Člen uviedol v súvislosti so vznikom Členstva nepravdivé alebo
neúplné informácie;
(ii) Člen akýmkoľvek spôsobom zneužije Členstvo alebo práva z
neho vyplývajúce;
4/5
(iii) Člen poskytne heslo alebo umožní vyžívať Členstvo oprávňujúce
využívať všetky výhody Členstva tretej osobe;
(iv) Člen poruší tieto VOP, resp. príslušné právne predpisy a/alebo spôsobí
akúkoľvek ujmu Prevádzkovateľovi.
7.4 V prípade predčasného zániku Členstva nemá Člen nárok na žiadnu
kompenzáciu zaplateného Členského poplatku ani jeho časti.
7.5 Člen výslovne súhlasí s poskytnutím Členstva ako služby pred uplynutím lehoty
na odstúpenie od zmluvy v zmysle Zákona o predaji na diaľku. Vzhľadom na to, že k
úplnému poskytnutiu Členstva ako služby dochádza v okamihu uzatvorenia
Zmluvy, nemá Člen možnosť odstúpiť od Zmluvy a úplným poskytnutím 
Členstva ako služby právo na odstúpenie od Zmluvy zaniká. Objednaním 
Členstva Člen vyhlasuje, že bol riadne poučený a porozumel poučeniu ohľadom možnosti
odstúpenia od Zmluvy a o zániku možnosti odstúpenia od Zmluvy.


8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1 Člen berie na vedomie, že Prevádzkovateľ pri uzavretí Zmluvy so Zákazníkom spracúva
osobné údaje Člena v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ako „Zákon o ochrane
OU“). Zásady spracúvania osobných údajov sú upravené v tomto dokumente.


9. KONTAKTY
9.1 Telefonický kontakt a elektronický (emailový) kontakt na Prevádzkovateľa pre účely
komunikácie s Členom sú nasledovné:
Mobil: 0911 678 600 email: info@klub-von.sk

 

10. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV MEDZI POSKYTOVATEĽOM A ZÁKAZNÍKOM
10.1 Člen má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný
so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že
Prevádzkovateľ porušil jeho práva. Člen má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Prevádzkovateľ na žiadosť podľa
prvej vety tohto bodu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej
odoslania. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je každá právnická osoba zapísaná
v zozname subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov vedenom
Ministerstvom hospodárstva SR (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativnehoriesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s).
10.2 Ak má Člen dojem, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva je zároveň oprávnený podať
na Prevádzkovateľa sťažnosť prostredníctvom online formulára na podanie sťažnosti, tzv.
platformy RSO (RSO = riešenie sporov online), ktorý je dostupný na odkaze:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.


11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
11.1 Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 15.11.2021.
11.2 Tieto VOP a všetky zmluvy uzatvorené na ich základe sa spravujú platnými a účinnými
5/5
právnymi predpismi Slovenskej republiky.
11.3 V prípade sporov vzniknutých z právnych vzťahov medzi Prevádzkovateľom a Členom je
oprávnený konať a rozhodovať vecne a miestne príslušný súd.
11.4 Ak bude ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné,
nespôsobuje to neplatnosť, neúčinnosť ani nevymáhateľnosť ostatných ustanovení týchto
VOP.
11.5 Člen objednaním Členstva v klube VON potvrdzuje, že sa pred objednaním tohto 
Členstva spôsobom primeraným použitému prostriedku diaľkovej komunikácie (internet)
oboznámil s obsahom Webovej stránky a týmito VOP a že s týmito súhlasí.
11.6 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť ustanovenia týchto VOP. Zmena
účinnosti VOP nastáva momentom ich zverejnenia na Webovej stránke. Takto zmenené
VOP sa nevzťahujú na zmluvy uzatvorené pred nadobudnutím ich účinnosti.